رمان مادام بوواری

 

کتاب مادام بوواری
نویسنده : گوستاو فلوبر
مترجم : زهرا غلامرضانژاد
موضوع : رمان خارجی
انتشارات : نیک فرجام
تعداد صفحات : ۴۰۸ ص
سال چاپ : ۱۳۹۹ شمسی
وضعیت کتاب : در حد نو
قیمت روی جلد : ۸۸ هزار تومان
قیمت با تخفیف پنجاه درصد : ۴۵ هزار تومان

 

درباره کتاب

 

کتاب مادام بوواری، رمانی نوشته ی نویسنده ی فرانسوی، گوستاو فلوبر است که برای نخستین بار در سال ۱۸۵۶منتشر شد. شخصیت اصلی داستان این رمان برای فرار از آزردگی ها و پوچی زندگی خود، از انجام هیچ کاری دریغ نمی کند. اما بوواری، نماینده ی همه ی زن های خانه دارِ مستأصل است. او، زنی زیباست که حوصله اش از زندگی روزمره سر رفته است. از همین رو، اِما در تلاشی برای تبدیل زندگی اش به چیزی که می خواهد، پول هایش را بدون حساب و کتاب، خرج لباس و وسایل خانه می کند و وارد دو رابطه ی عاشقانه ی پنهانی نیز می شود. اما با پیشروی داستان، جز قلبی شکسته و بدهی هایی کلان، چیزی برای اِما باقی نمی ماند و او دست به اقدامی می زند که عواقب تراژیکی برای همسر و دخترش خواهد داشت. رمان مادام بوواری، یکی از تأثیرگذارترین کتاب ها در سبک رئالیسم است و به عنوان شاهکار بزرگ فلوبر، در زمره ی برترین آثار ادبی تاریخ قرار می گیرد.

 

گوستاو فلوبر، زاده ی ۱۲دسامبر ۱۸۲۱ و درگذشته ی ۸ می ۱۸۸۰، رمان نویس فرانسوی بود.فلوبر در روئان در شمال نورماندی به دنیا آمد و در همان سنین کودکی، نویسندگی را آغاز کرد.او در سال ۱۸۴۰، روئان را به مقصد پاریس ترک کرد و در پایتخت به تحصیل در رشته ی حقوق پرداخت. فلوبر در پاریس دوستان اندکی داشت که یکی از آن ها، ویکتور هوگو بود. او در سال ۱۸۴۶و پس از تجربه ی یک حمله ی صرع، پاریس را ترک گفت و مطالعه ی حقوق را رها کرد. فلوبر هیچ وقت ازدواج نکرد و مخالف سرسخت بچه دار شدن بود.

 

برای خرید این کتاب می توانید به این شماره تماس و یا در واتساپ پیام دهید. ۰۹۰۱۰۳۸۷۳۴۴



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: رمان خارجیرمان
برچسب ها: کتاب مادام بوواری رمان مادام بوواری مادام بوواری گوستاو فلوبر زهرا غلامرضانژاد نیک فرجام انتشارات نیک فرجام غلامرضا نژاد فلوبر کتاب book ketab قدیمی نشر انتشارت رمان داستان رمان خارجی کتابفروشی کرونا کتاب فروش کتاب بخوانیم کتابخانه کتابخوان کتاب دوست

تاريخ : جمعه 29 اسفند 1399 | 18:12 | نویسنده : عباس ناصریان |